В 2013-2014 н.р. запроваджується новий Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти. У чому ж полягає його новизна? Чим він відрізняється від попереднього аналога (маю на увазі варіант 2004 року)? Які відмінності чинної та нової редакцій Державних стандартів?
Сьогодні, колеги, ми приймаємо виклик часу. Реальність стрімко змінюється: суспільство інформатизується, Україна все більше інтегрується в світовий простір. Держстандарти і навчальні програми мають відповідати вимогам часу, тобто в них мають бути закладені найновіші досягнення науки, технологій, педагогічної думки, новий освітній зміст. Адже в освіті, крім змісту викладання, все інше - незначне.Можна ставити різні бали, поєднувати, розєднувати предмети, але якість освіти визначається все ж новими стандартами.
Сутність змін повязана з необхідністю впровадження компетентнісно спрямованої освіти. Реалізувати завдання, виголошеня у стандартах, можна за умови, якщо навчально-виховний процес в школі буде "спрямовано на розвиток активності, самостійності, творчих можливостей кожного школяра, оскільки суспільство потребує особистостей, здатних свідомо діяти, приймати власні рішення, швидко адаптуватися до змін".
Немає коментарів:
Дописати коментар